maandag 14 december 2015

Het begin van een nieuw avontuur...


Zaterdag 19 september was het dan zover: de start van De Leerweg van de Ziel.
Een beetje gespannen reed ik na de middag naar Nijmegen..
Wat zou me te wachten staan? Hoe zou de samenstelling van de groep zijn waarmee ik de komende tijd ga optrekken, op ontdekkingstocht ga, ga voelen, ga ervaren, ga herinneren, ga delen?
De spanning verdween snel toen ik een stap over de drempel zette. De energie voelde goed en ik ontmoette lieve mensen. Mensen waarbij ik me direct thuis voelde.. Mensen die ook op zoek zijn, ook meer willen ontdekken, ervaren en leren. Heerlijk!
De afgelopen week werd ik enorm uitgedaagd. Ik voelde me zwaar en grieperig. Diverse stormen kwamen voorbij... 
Gisterenmiddag daar in die ruimte in Nijmegen waar we met z'n allen zaten, sijpelde het allemaal weg. Vol energie en met een enorme glimlach op mijn gezicht reed ik aan het begin van de avond weer naar huis.
"Zo voelt het dus om met je passie bezig te zijn! Om je hart te volgen en te doen waarvan je weet en voelt dat het bij je hoort!", zei een stem in mij toen ik in de auto zat en de middag nog eens de revue liet passeren.
Ik kan niet wachten tot de volgende bijeenkomst.
Heerlijk om weer een volgende stap te zetten in mijn ontwikkeling! 
Geweldig om nieuwe mensen te ontmoeten waarmee je kunt delen!
Heel nieuwsgierig naar wat deze nieuwe stap op mijn weg mij allemaal zal gaan brengen.

Wat het me op dit moment al gebracht heeft? Een blij, dankbaar, warm gevoel in m'n buik en een enorme glimlach die ik niet meer van mijn gezicht gepoetst krijg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten