maandag 14 december 2015

Mijn magische reis...


Alweer enige tijd geleden kwam ik op mijn weg, mijn pad van zelfontwikkeling, Janosh tegen.
Zijn unieke hologrammen intrigeerden me direct. Ook heb ik een aantal keren deelgenomen aan zijn webcasts. Daarna ben ik hem blijven volgen.
Op een zeker moment las ik over de Secred Reunion die in juli 2015 zou gaan plaatsvinden in Montserrat. Het was direct duidelijk; daar wilde ik bij zijn!
Wel spannend; al meerdere malen had ik aan retraites deelgenomen, maar nog niet eerder reisde ik daarvoor naar het buitenland. Een tikkeltje ‘angst voor het onbekende’ liet zich dan ook even zien, maar het kon het fijne, vreugdevolle ‘ja daar wil ik zijn’- gevoel bij lange na niet overstemmen en dus begon ik aan de eerste stappen van dit avontuur!
Aangemeld, vlucht geboekt en vervolgens wachten… In eerste instantie leek het nog lang te duren voor juli eindelijk in zicht zou komen, maar toen diende de dag van vertrek zich dan toch echt aan: ik vertrok naar het magische Montserrat voor een tweedaagse retraite georganiseerd door Janosh:  The Secred Reunion.
Een reis naar binnen om mijn ware zelf te ontmoeten..
Ik keek er enorm naar uit; inzicht krijgen door alles van wat zich zou aandienen en de verbinding met mijn ware ik versterken, mijn ware ik nog beter leren kennen.
Ontmoeten, beleven, herinneren, ervaren, groeien, zijn.
Bij de gedachte alleen al verscheen een glimlach op mijn gezicht.

Twee dagen verbleef ik in het spirituele hart van Cataloniƫ.
Wat een bijzondere reis!
Weer dichter bij mijn ware ik gekomen en mooie, lieve mensen ontmoet die ook op weg zijn, ook die reis naar binnen willen maken.

Wat een geweldige plek, wat een intense energie.
Ik ben erg dankbaar dat ik dit heb mogen ervaren en beleven.
Dankbaar dat ik mocht delen met andere mooie lieve mensen.
Dat we samen mooie en intense rituelen mochten uitvoeren.
Contact maken met je Hogere Zelf...Terug naar de essentie.. Leven vanuit je hart.
Terug naar mijn authenticiteit betekende heftige emoties, veel tranen maar ook blijdschap en een lach..
Ik heb echt weer een volgende stap gezet daar op die magische plek, heb iets achter mogen laten daar in Montserrat.
Ik voel vrijheid en rust en veel liefde. Mijn hart is nog meer geopend. De glimlach op mijn gezicht krijg ik niet meer weggepoetst!

Dit weekend zal ik nooit meer vergeten. De ervaringen die ik opdeed neem ik mee in mijn leven en dus ook in mijn praktijk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten